• |

    Ribom har längtat – i morgon är det dags

    Emma Ribom gjorde en mycket stark försäsong på rullskidor och hennes landslagskompisar höjde henne inför säsongsstarten.
    Förkylningsbesvär gjorde dock att Ribom missade både den svenska premiären i Gällivare och världscupöppningen i Ruka.
    I morgon står Piteå elit-åkaren på startlinjen för första gången i vinter.
    – Jag är ruggigt taggad och det ska bli superkul att dra på nummerlappen i morgon, säger Ribom till Längd.se.

End of content

End of content