OS-hoppet lever för ”Tobbe”
Thobias Fredriksson var på väg till Sverigecupen i Idre när telefonen ringde och kallade honom till världscupen i Düsseldorf.
Nu lever fortfarande hoppet om OS i Vancouver efter två fina insatser i Düsseldorf och Davos för sprintvärldsmästaren från 2003.