Johaug överlägsen på nytt
Therese Johaug krossade på nytt motståndet vid den norska premiärhelgen i Beitostölen.
Johaug vann med 39,5 sekunder på 7,5 kilometer – före Kari Öyre Slind som visade att fredagens insats inte var en tillfällighet.
– Det var ett bra lopp som gick fort. Men jag vill att det ska gå lite bättre på de lättare partierna, sa Johaug när hon intervjuades av SVT.