Värmlänningar fixar snön till Skid-VM 2011
Skid-VM i Oslo 2011 garanterar att man har snö att åka på.
Och snön kommer från Värmland – åtminstone från Sunne-firman Snowtech AB.
– De ska inte behöva ställa in Skid-VM på grund av snöbrist, lovar Jan Mangborg, ägare av Snowtech AB till nwt.se.