Landslaget i Orsa/Grönklitt
Vårvilan över. Under tisdagen inledde längdlandslaget ett veckolångt träningsläger i Orsa/Grönklitt.
Fokus är redan nu på VM i Oslo 2011.
– Alla vet vad som krävs och vi kommer att jobba hårt för att få till ett nytt framgångsrikt mästerskap, säger herrarnas förbundskapten Joakim Abrahamsson.