Dagens Næringsliv fortsätter samarbeta med Årefjällsloppet
28-29 mars 2014 genomförs den andra upplagan av Årefjällsloppet med tre distanser 11, 35 och 75km.
Den norska affärstidningen Dagens Næringsliv förlänger sitt samarbete med arrangemanget som sträcker sig över ytterligare två år.
28-29 mars 2014 genomförs den andra upplagan av Årefjällsloppet med tre distanser 11, 35 och 75km.
Den norska affärstidningen Dagens Næringsliv förlänger sitt samarbete med arrangemanget som sträcker sig över ytterligare två år.
– Vi är glada att Dagens Næringsliv fortsätter som mediapartner och det stärker vår koppling till både media och den norska marknaden. Med en längdskidtävling så nära gränsen hoppas vi på många norska deltagare, säger David Nilsson från Årefjällsloppet och fortsätter;
– Samtidigt har Dagens Næringslivs ett spännande koncept med DN Aktivklubb som riktar sig till medlemmar både inom affärer och sport. Årefjällsloppet erbjuder olika distanser men även en företagstävling där fyra anställda i varje företag försvarar företagets färger.
– Dagens Næringsliv ser fram emot ett fortsatt samarbete med Årefjällsloppet och Swix Ski Classics. De blir ett starkt bidrag till vår sponsorportfölj med önskan att öka vår aktivitet med DN Aktivklubb. Årefjällsloppet är en tävling som vi ser fram emot att marknadsföra till våra läsare och framför allt de som bor i mellersta Norge, säger Elisabeth Berger, försäljningschef Dagens Næringsliv.