Varför är Sverige så dåliga?
Sverige gjorde sin sämsta JVM-insatsen någonsin.
Det efter att ha varit en av dom dominerande nationerna dom senaste två åren.
När ingen svensk åker in på resultatlistans första sida måste det ringa några varningsklockar hos dom ansvariga på skidförbundet…